21 Ocak 2015 Çarşamba

mim...

sevgili arkadaşım kahvetelvesi mimlemiş beni..mimlemiş ama ben henüz toy bir blogger olduğumdan anlamını bilmiyorum efenim mimin...öğrendim böylece..teşekkürlerimi sunmak isterim..
- 2014 yılının bana kattığına inandığım şey:
          -kahve telvesi arkadaşımın yardımlarıyla blogum
- 2014 yılında yaptığım ve beni gururlandıran şey:
          - yetiştirdiğim muavinlerin iyi yetiştiğine tanık olmam...(otobüsşoförüyüm:)
- 2014 yılında gerçekleşen ve beni üzen şey:
          - seçimler ve sonuçları..durmak yok yola devam...
- 2014 yılında yaptığım en büyük şey:
          -  2014 değil tüm zamanlarda kızım ve oğlum...
-2014 yılında en büyük pişmanlığım:
         - pişmanlığım yok denebilir...kabullenince çıplaklığını gerçeğin..
- 2014 yılında başıma gelen en komik şey:
       -birden sorunca yanıtlamak ne zor..bilahare yanıt vereyim efenim...
bıdı-bıdı, yürekten kaleme  mimlendiniz efenim...

4 yorum: