6 Ekim 2015 Salı

düşünceler 3.....

Kamu ihale kanunu, sayı 4735, açık ihale, istekliler arasında açık ihale, pazarlık usülü, amaç kamu kurumları arasındaki ihale esaslarını belirlemek,  cengizinşaat, aliağaoğlu, kalyon, limak, yda, sinpaş,albayrak, 3.köprü, karayolları kısımlara bölündü,ihale edildi, körfez geçişi, nükleer enerji, hes'ler,

aynı esaslarla girilen ihalelerin kazananları iktidara çok yakın olanlar, takdiri ilahi, yaklaşık maliyet gizli, teklifler istekliler önünde açılır, kamu ihale genel tebliği, doğrudan alım bir ihale usülü değildir, kamulaştırma yapılmadan, uygulama projesi olmadan ihaleye çıkılamaz.açık ihale, 21b ihalesi,avans  oranı %20, cami yapacağız ülkenin dört bir yanına, çamlıca, ulus, ataşehir, taksim, bağışlar yüklü, dernek yöneticileri kamu personeli...

fiyat farkı kararnamesi, avans, otomobil, taşıt kanunu, başbakanlık tasarruf genelgesi 2009, 21b, aynı firmalar,  allahaşükür, esselamualeyküm, ve aleykümselam, görev istenmez, torpil yok, görev tevdi edilir, akbul edilir, görevden kaçılmaz, semiallahümenhamide, cumayı kaçırmayalım, hayırlı cumalar, gökten melekler evinize nur yağdırsın,  başkanlık zor iş, yapılacak iş değil, sorumluluk çok, parası az, az tabii en az üçbin fazla alıyor, çok mu, değil, görev aşkı başka tabii. 

çok yetenekliyiz, altımızdakilerde sorun, bizi bıraksalar kurumu aya çıkarcaz, bilgi yok ben daha iyi biliyorum, ama yapı bozuk, hatalı imalatı benim dışımdakiler yapmış, benim sorumluluğum yok, görevimi en iyi şekilde yepıyorum, tamam efendim, yarabbi şükür, esselamualeyküm güzel diyorum, siz ne derseniz doğrudur efendim, çok iyi bir noktaya parmak bastınız. basınız parmağınızı lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder