26 Ekim 2015 Pazartesi

hertelden....

shrödinger, kutunun içinde kedi, kedi ölü yada diri olabilir, ikisi birden olamaz, kuantum mekaniği, obama yada putin, abd veya rusya, 1990 ve 200lerde ırak, demokrasi, mısır, libya, ukrayna, her renk devrim, tayyip, akp, kömür, buzdolabı dağıtan valiler, açılım, bakan değişti, genel müdür değişti, bazı bölge müdürleri ve müdürler, yeni kanun, beklenti çok, kaygı çok, çocukların dersane ücretleri, 6 biri 11 biri, bütçeyi denkleştirmek gerek, ygs, lys, sınava az kaldı, zaman geçiyor, yaş kırkı geçti de ortalarında, hayat elimden kayıyor, müdahale edemeden, kum saati tersine döndü...

genel görelilik, kuantum mekaniği, 10 boyutlu membranlar, 11 boyulu süper kütle çekim, zaman eğilip bükülebilir, orta doğuda enerji savaşları, belirlenen yeni sınırlar, küçük devletler, işid, pyd, pkk, ajanlar kol geziyor, baş örtülü bacıma çiş yaptılar, 7 haziran seçimleri, olmadı 1 kasım seçimleri, yetmez ama evet, açılım olmadı savaş verelim, seçimden sonra genel müdür değişecek, bakan zaten değişecek, bakanlık ikiye bölünecek, sendikal değişimler, yeni duruma pozisyon almalar, ev taksidi bitecek, ikramiye diye verilen maaşlar dersaneye, araba almak gerek, ekim ehliyet sınavını geçti, kızım boyfriend yapmış, kastamonu, tadsız ruhsuz, ben tadsız ruhsuz, karmaşık duygular içinde...

kara delikler, bebek evrenler, stephan hawking; bilim geliştikçe dinin iştigal sahası daralacaktır, Richard Dawkins, tanrı yanılgısı, bu siteye erişim yasaklanmıştır, harun yahya, ateizm kampı, camiide içki içtiler, müezzin bilmez, sürelim o zaman, işid, süleymancılar, nurcular, cemaatçiler şimdi fetö terörö örgütü, beraber yürüdük biz bu yollarda, açılım, beni başkalarına muhtaç etmeyin, dombıra, uğur saçıldak, yeni ikramiyeye ne kadar kaldı, ocak, ocağı bağladık şimdiden, ne zaman biter bu dersane ödemeleri, bu sene 67binde, tıp, tıp için daha çok çalışman gerek oğlum, tamam baba, bu yetmez, ben çalışmıyor muyum yani, çalış kızım 11 den başla, bana çalış deme, pantolon almaya gidelim, gidelim anasını satayım, yorgunluk ve grip, bu havalarda hep böle olur, dikkat etmek gerek, deniz tekin, ne güzel ses, karanlıkta...

plüton artık gezegen değil, ben de eski ben değilim, dünya da değil sanırım, kaldı ki türkiye hiç değil, karşı devrim, telekom, limanlar, kpss dışı eleman alma, kpss hazırlık merkezleri, dersaneler kapandı, yok AYM iptal etti, etmedi benim dediğim yönde karar verdi, en fazla 3 derse izin veririm, olmadı eğitim koçluğu, kuantum mekaniği, çift yarık deneyi, uçak yapacağız, atak helikopteri, altay tankı, tayyip otomobili, körfezde halat koptu, japon mühendis intihar etti, bizde 300 kişi ölüyor, ocaklar göçüyor, şehitler her gün geliyor, kimse intihar değil istifa bilem etmiyor, ne salaklık, tıp okucam baba, olmadı genetik mühendisliği, odtü, çalış kızım , bana çalış demem çalışmam, yemek de yemem, alışverişe çıkalım, tamam.

nicola tesla, philadelphia deneyi, optikal görünmezlik, anjela merker, hasrunisa gül, emine erdoğan, hdp, bdp, akp değil akparti, sütten çıkmış ak kaşık, halk bankası, süleyman aslan, genel müdür, ayakkabı kutuları, çikolota kutuları, mılyon dolarlar, philippe patek saat, mehmet metiner, ergenekon, balyoz, bavulumda daha çok var, allah evinize ateşler salsın, taraf, akit, süleymancılar, doviz fırladı, düşerse biz yaptık, yükselirse faiz lobisi, dış güçler, koç holding, doğan holding, 2 temmuz süreci, fb, ts, 2011 şampiyonu, şike vardır, olmadı şike yoktur, 17-24 aralıkdan önce, sonra, çevre bakanlığı 2ye bölünecek, dağıtılmayan kontrollük fonu, sözleşmeye geçiş, yeni kanun, eşit ücret kararnamesi, inceleme, soruşturma, 21b, kamu ihale kanunu, grip, bol ballı limonlu ıhlamur, kastamonu, kış geliyor yavaştan, yolculuklar, çankırıda mola, kilimli ne berbat yer, kaosun başka adı, kömür ocağı her yer, delik deşik, kapkara hava, bacakkadı, amasra, ayla hasta, antbiyotik ve thraflu, komşu evini tadilat yaptı, berjerli koltuuk alaım, evde koltuk varya, o eskidi, banyoyu yaptıralım, gerek yok, merdivenleri ahşap yapalım, evi kısıım kısım yapalım, ne gerek var ya, o zaman berjerli koltuk bakalım, sabah ikeaya gidelim, gidelim, 40 km, baba bot istiyorum, şampuanım bitti, pantalon da istiyorum, olur alalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder